<هلاکت شمار زیادی از مزدوران اسرائیل و آل‌سعود در عملیات ارتش سوریه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 976
نویسنده : کامران وزیری

اوضاع میدانی الحسکه

نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروی هوایی، در عملیات گسترده علیه مخفیگاه‌ها و تجمعات آنها در مناطق مختلفی از استان الحسکه، تلفات و خسارت‌های سنگین به آنها وارد کردند.

یک منبع در استان الحسکه گفت نیروهای ارتش با همکاری گروه‌های دفاع مردمی، در حملات دقیق به کانون‌ها و مخفیگاه‌های تروریست‌های داعشی در محله النشوه فیلات و منطقه الفیلات الحمر، شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

این منبع افزود نیروهای ارتش همچنین یک کامیون بمب‌گذاری شده گروه تروریستی داعش را در پل النشوه  ــ الشریعه منهدم کردند که تروریست‌هایی که در اطراف آن بودند، به هلاکت رسیدند.

این منبع همچنین از کشته و زخمی شدن ده‌ها تروریست داعشی در حملات جنگنده‌های ارتش به مواضع و مخفیگاه‌های آنها در مناطق مختلف استان الحسکه خبر داد.

تروریست‌های داعشی شامگاه یکشنبه دو خودروی بمب‌گذاری شده را در محله غویران در شرق شهر الحسکه منفجر کردند که به کشته شدن دو غیرنظامی و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد. گروه تروریستی داعش در تلاش برای بالابردن روحیه فروپاشیده تروریست‌های خود در پی تلفات سنگینی که در برابر ارتش و گروه‌های دفاع مردمی متحمل شدند، به انفجارهای تروریستی روی آورده است.

اوضاع میدانی حومه قنیطره

عملیات نیروهای ارتش برای سرکوب تروریست‌های تکفیری در حومه قنیطره همچنان ادامه دارد به‌طوری که یک منبع نظامی سوری گفت نیروهای ارتش چندین عملیات منحصر به فرد علیه کانون‌های گروه‌های تروریستی تکفیری مرتبط با رژیم اشغالگر اسرائیل در حومه شمال شرقی قنیطره انجام دادند.

این منبع افزود نیروهای ارتش با تکیه بر اطلاعات دقیق، مخفیگاه‌ها و مراکز تجمع تروریست‌ها را در روستای الصمدانیه غربی در هم کوبیدند که بیشتر تروریست‌ها وابسته به جبهه النصره بودند. در این عملیات شمار زیادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و سلاح‌ها و مهمات آنها منهدم شد.

به‌گفته این منبع، شمار زیادی از تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های دیگری که از این گروه دستور می‌گیرند، در التلول الحمر در حومه شمال شرقی قنیطره به هلاکت رسیدند.

منطقه التلول الحمر میان روستاهای جبل الشیخ و مناطق جباتا الخشب و مشاتی حضر و در جاده کمک رسانی و مسیر تحرکات گروه‌های تروریستی مرتبط با رژیم اشغالگر اسرائیل به‌سمت خان الشیح و مزارع آن در حومه جنوب غربی دمشق قرار دارد.

منبع سوری همچنین از حملات کوبنده ارتش به مخفیگاه‌ها و مراکز تجمع تروریست‌ها در شمال طرنجه و تل القبع در حومه شمالی قنیطره خبر دادند که به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از تروریست‌ها و انهدام یک خودروی زرهی آنها منجر شد.

نیروهای ارتش روز گذشته نیز حمله تروریست‌های تکفیری به شهر قنیطره از سمت جباتا الخشب و طرنجه را دفع کردند که بر اثر آن شمار زیادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

اوضاع میدانی حومه پایتخت سوریه

در حومه دمشق هم نیروهای ارتش سوریه به جنگ علیه تروریسم تکفیری ادامه دادند و ضربات محکمی به تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های همسو با آن وارد کردند.

یک منبع نظامی در حومه دمشق گفت نیروی هوایی ارتش سوریه در چندین نوبت مخفیگاه‌های سرکردگان گروه‌های تروریستی را در محله جوبر هدف قرار دادند که بر اثر آن شمار زیادی از سرکردگان تروریست‌ها کشته و یا زخمی شدند.

به‌گفته این منبع، جنگنده‌های ارتش، مخفیگاه‌های تروریست‌ها در شهر حرستا در غوطه شرقی را هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها و انهدام کارگاه ساخت راکت و سلاح‌ها و مهمات آنها منجر شد.
این منبع تأکید کرد شمار زیادی از تروریست‌ها در حملات هوایی به مخفیگاه‌های‌شان در منطقه محسه اطراف قلمون شرقی کشته و یا زخمی شدند.

در عملیات دقیق نیروهای ارتش در روستای بیت جن در حومه جنوبی دمشق، یک موشک انداز و توپخانه گروه‌های تروریستی منهدم شد.

این منبع همچنین از حملات گسترده ارتش به استحکامات و مخفیگاه‌های تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری در مزارع خان الشیح و هلاکت شمار زیادی از تروریست‌ها و انهدام سلاح‌ها و مهمات آنها خبر داد.

تروریست‌های تکفیری که سرکردگی آنها را جبهه النصره به‌عهده دارد، در برخی روستاهای حومه جنوب غربی دمشق متمرکز هستند. جبهه النصره در حالی که در فهرست تروریسم بین المللی قرار دارد از حمایت‌های تسلیحاتی و مالی رژیم وهابی آل سعود برخوردار است.

ادامه خسارت‌ها و تلفات گروه‌های تروریستی در حلب 

یک منبع نظامی درباره اوضاع میدانی حلب و حومه آن گفت نیروهای ارتش، شمار زیادی از اعضای گروه‌های تروریستی تکفیری را به هلاکت رساندند و خطوط کمک رسانی آنها از سمت ترکیه را منهدم کردند.

این منبع اظهار داشت یک یگان از نیروهای ارتش در عملیات دقیق علیه کانون‌ها و مخفیگاه‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری در محله‌های جب القبه، بعیدین، الفردوس، المرجه و الکاستیلو، شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند.

در حومه شمالی حلب که همچنان شاهد نفوذ مزدوران از طریق خاک ترکیه است، شماری از اعضای گروه‌های تروریستی تحت سرکردگی جبهه النصره به هلاکت رسیدند و سلاح‌ها و خودروهای آنها که برخی مجهز به تیربار بود، منهدم شد.

منبع سوری از ضربات محکم نیروهای ارتش به مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی در غرب فرودگاه النیرب و روستای الحاجب در حومه جنوب شرقی حلب خبر داد که بر اثر آن شمار زیادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

روز گذشته نیز در عملیات نیروهای ارتش در منطقه العویجه، شهر اعزاز، روستای الطاموره، تله الشوایا، شهرک فافین و غرب فرودگاه النیرب و اطراف دانشکده هوایی، شماری از تروریست‌ها کشته و یا زخمی شدند.


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68

:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه , قربانی تروریسم تکفیری , خط شکن محور مقاومت ,



مطالب مرتبط با این پست
.
عربستان سطح روابط خود را با آمریکا محدود می‌کند
توصیه های سی‎ان‎ان به اوباما؛آمریکا واقع بین باشد/ گام های مثبت ایران را با اقدام متقابل پاسخ دهید
بشاراسد: شرایط موفقیت کنفرانس ژنو 2 !؟
برژینسکی: دوران سلطه آمریکا بر جهان به پایان رسیده است.
اموال بلوکه شده ایران در آمریکا چقدر است؟
تنش در روابط ترکیه و آمریکا؛تحویل هواپیماهای جاسوسی لغو شد/ترکیه به ایران نزدیک می شود
رویترز خبر داد:تشدید اختلافات آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر ایران
بشار اسد در موضع قدرت است / ادامه حمایت اکثریت مردمی از نظام سوریه
سوریه را ایران اداره می کند نه اسد!!!
عکس/ گدای اسرائیلی
آلمان و فرانسه خواستار امضای توافقنامه «جاسوسی نه» با آمریکا شدند
توطئه سعودی - قطری برای کودتا علیه دولت عراق و ترور نوری المالکی
ایران گزارشگر ویژه حقوق بشر را به رسمیت نمی شناسد/ گزارش فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است
تلاش کاخ سفید به‌منظور متقاعد کردن سنا برای تعویق تحریم‌ها علیه ایران
اعتراض ۱۹کشور جهان به جاسوسی آمریکا
کباب ترکی در سوگ پدرش!/عکس
متحدان ما در خاورمیانه دیگر روی ما حساب نمی کنند
نصرالله: جبهه عربی و غربی در سوریه شکست خورد/درخواست از ایران برای ورود در پرونده امام موسی صدر
پوتین جای اوباما را در صدر فهرست پرنفوذترین افراد جهان گرفت
«کیسینجر» با «پوتین» دیدار کرد/اعطای نشان افتخاری به وزیر خارجه اسبق آمریکا+عکس
آیت الله نمر روز دوشنبه آینده اعدام می شود!
ارتش سوریه کنترل کامل «السفیره» را به دست گرفت
آمریکا چگونه مردم جهان را بیمار می‌کند؟/ با جنایت‌های میکروبی آمریکا آشنا شوید+ تصاویر
روسیا الیوم از کشته شدن فرمانده «ارتش آزاد» سوریه خبر داد
ترکمن‌های سوریه در معرض قتل عام توسط النصره هستند



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: